joi, 20 iulie 2017

citind Evanghelia

citind Evanghelia
L-am auzit pe Dumnezeu
spunând să se facă lumină
în mine.

Și cuvântul Lui s-a făcut lumină
în mine.
Și lumina a coborât în adâncul meu
în cimitirul de avortoni
de acolo:
căci fiecare clipă e o veșnicie ucisă
înainte de a se naște.

și lumina a luat în brațe fiecare secundă a vieții mele și
strigătul mut de pe buze ei l-a închis cu o sărutare
și pe cel din ochi, cu
o lacrimă...

când citesc Evanghelia
cuvântul lui Dumnezeu
îmi dezgroapă viața din
uitare
și
mi-o îngroapă
în
iertare...


Un comentariu:

  1. E atât de minunată poezia aceasta încât simt cum solzii păcatului cad de pe sufletul meu și duhul mi se înalță ca o pasăre la cer...

    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere

rețetă

Pocăința este o cafea pentru suflet pe care Hristos ți-o gătește dacă vrei să te scoli din morți: fierbând întunericul inimii tale ...